Thursday, October 20, 2011

Photoshoot 3 Generasi!

Hola all!!
Asslamualaikum semua! Tadi habis je photoshoot terus wat vlog ni.. Tapi masa nak upload tu tertangguh sebab kuar gi makan.. Hehehe.. Ampun ye.. :) Btw, photoshoot hari ni untuk Sinar Harian, bila kuar Nana tak tahu lagi..

Rajin ni hari ni... Update 2 kali.. Hehehe.. Jom layan vlog ni.. :)

video

Ok guys.. Take care and good night! Jangan lupa basuh kaki k..

p/s : Esok mak buat pulut kuning sempena birthday Althea!! Yeaaayyyyy!!

10 comments:

  1. ramai rupenyer yg birthday bulan 10 ek..
    heppy besday althea...
    18 okt lepas besday nad.. heeeeeeeee..... ^^

    ReplyDelete
  2. aiii kak nana .. xtahu la sama ader saya xprasaan or MEMANG xdek org tnya soklan nie lagik kan ...
    soklan yg berbunyi ... Althea paanggil kak Nana & MRB aper errk ??
    & bahasa diri kak nana & MRB kat rumah ?? Cth , abah & my mak .. dorang saling ber ABAH & ber MAK .. kak nana plak ?? ;P

    peace =)

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday 1 years to you ALTHEA..

    ReplyDelete
  4. Kak Nana g0jes gitu!mak Kak Nana stunning!!Althea adorable sgt!!;D

    ReplyDelete
  5. kak nana,althea umur berapa dia start makan?(makanan pelengkap atau makanan tambahan)

    ReplyDelete
  6. Happy birthday althea,.. seronok tgk nana & family,...

    nana, cadangan lah kan,.. apa kata nana buat Pop-up Window untuk komen,.. baru senang sikit,.. cara2 nana boleh tgk kat sini ::

    http://banyaktehkereta.blogspot.com/2011/10/sila-buat-komen-pop-up-window-nak.html

    ReplyDelete