Monday, October 17, 2011

Happy Monday!

Hello! Vlog je hari ni sebab nak cepat! Hugs!!

video

p/s : Esok insyaallah pasal heels k.. Tak janji.. Sebab tak tahu hari ni sempat tak karang.. Esok Althea ade class.. Pape will let u guys kno.. Happy Monday peeps! love!

9 comments:

  1. cute!best blog kak nana...apa kata besday althea nti jemput geng2 blog..he3

    ReplyDelete
  2. kak nana nnti ceritalah pengalaman MRB sepanjang jaga althea..

    ReplyDelete
  3. ape kata kak nana buat entry pasal fesyen rambut kak nana dari jadi artis smpai la sekarang .. ^_^

    ReplyDelete
  4. kak nana.. bila nak buat entri sal kasut? heeee

    ReplyDelete
  5. ain : isskkk.. tu kena buat kenduri dah.. khemah bagai.. :P

    tiQa : dia dah cite dah hr tu kat entry yg nana interview MRB tu.. ce tgk..

    Sheqah : dah buat laaaaaaa... tgk kat entry jaga Rambut Cara Nana

    Farzana : besok insyaallah..

    ReplyDelete
  6. hehe..best2..k.nana hr tu tbe2 TERnampak lak kt astro ria siaran ulangan mse nana dpilih utk jd sukarelwn dlm cite due dunie..sdh nyer tgk part2 y akhr 2.. :'( mmg btol k.nana ssorng y sgt caring n ske sharing is caring :)..hehe3

    ReplyDelete
  7. mcm tau2 ja sy tngok blog nana dlam klas..wifi laju lh dlm klas :)

    ReplyDelete
  8. Hehehe..teringin nak jumpa kak nana depan2..sejak AF 1 dlu mmg suke tgok aksi k.nana...smp skrg..SEMPOIIII jerrr :)

    ReplyDelete
  9. saya ada soklan tok kak nana... tertnya2 jugak an... honda jazz kak nana masih ada lagi or dah di jual??

    ReplyDelete