Friday, October 07, 2011

Bila Althea Jumpa Hurley.. =)

Haa.. Selamat hari Jumaat semuanya!! Korang pernah tengok kucing kucing Nana tak? Haaaa.. Video kali ni Althea ngan Hurley dan Louie dari jauh je.. Jom nengok!!


video
Suara latar belakang tu suara mak yang excited dari Althea sebenarnya.. Hehehehe..

video


p/s : Nantikan #contestblogNana yang kedua tak lama lagi ok.. :)

13 comments:

  1. Tomeinya n sihatnya Althea..!!!Nana bgi dia makan apa ek?

    ah ahh la..nana blum prnah lgi blog psal kucing2 nana kn?

    ReplyDelete
  2. cute la video ni kak nana..terutama althea_:-)

    ReplyDelete
  3. boleh tak klu sudi nana kongsi decoration rumah nana...teringin jugak nak tengok apa ada kat dlm rumah nana...tu pun klu blh lah..sebab fhm semua tu privacy..

    ReplyDelete
  4. hi nana..smlm start bace blog nana..ske tips mekap nana tu..ske tgk video Althea...
    :)

    ReplyDelete
  5. semangat betul althea ekk!
    suka btul tgk vid dia! ;))

    ReplyDelete
  6. comelnya dia gelak.cute sgt2..hehe.best pla tengok vdeo althea ni =)

    ReplyDelete
  7. knana kucing tuh dlam washing machine ker?

    ReplyDelete
  8. demok2 jari jemari althea...geram grrrrrr!!!!

    ReplyDelete
  9. ololo tomey nya althea. berani ek dia pegang kucing! weee ;)

    ReplyDelete
  10. rasa dulu cam kakak cakap nak jual hurley n louie kan? ingatkan dah xde.. rupenya ada lagi.. hehe..

    ReplyDelete
  11. nana dulu nana ckp nana minat warna pelangi kan. dulu pernah terjumpa nana bawak beg pelangi. gelang pun pelangi. ape kate nana share koleksi barang2 nana yg berkonsep pelangi tuh.. :)

    ReplyDelete
  12. meladygege : mana pernah cakap nak jual? isskkk...

    starry : dah tak de dah barang pelangi tu.. Huhuhu..

    ReplyDelete