Wednesday, September 28, 2011

Tak sempat mengarang.. Vlog lah je ye hari ni.. :P

Assalamualaikum semua!
Ampun sebab lama tak update.. Dan memandangkan Nana tak sempat mengarang, jom layan video ni.. Boleh la jugak kan? Kira update x? Huhuhuhu..

video


p/s : sebab rekod pepagi, muka sembab.. ampun.. :p

12 comments:

  1. muka sembab pun cantik juga tu.hehe

    ReplyDelete
  2. betol tu nurdani..walaupun sembab tapi still cantik juak kak nana nie

    ReplyDelete
  3. takut tidak .. sbb org kata muka yg cantik adalah apa bila bangun dari tdo .. n there u go !!

    ReplyDelete
  4. update pakai video pun ok gak ape. VLOG!

    ReplyDelete
  5. rindu nak dgr nana bebel cenggini...hehehe love u!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. kak nana buatla entri pasal kak nana kena panggilan hangit hari ni.sampai nangis akak kan..hihi

    ReplyDelete
  7. ari2 tggu nana update.. huhuhu... dh lame bc blog nana tp ari nie br brani nak komen.. pg td dgr panggilan hangit yg FBI buat kat nana.. hahahha.. kelakar...

    ReplyDelete
  8. Kak Nana........ rajin nyer...
    bangun tido pon boleh update Vlog..

    ReplyDelete