Thursday, December 29, 2011

Xmas 2011

Assalamualaikum semua!
Nak update memang dah lama.. Tapi dalam seminggu dua ni MRB sakit, pastu Nana pastu ni Althea.. Tapi alhamdulillah semua dah ok dah.. Oklah, hari ni nak update pasal xmas hari tu.. Jom tengok video yang Nana dah buat masa 24hb tu lagi.. Huhuhu..

video














Hope korang suke.. Tak dapat karang pepanjang.. Oh, Tak sabar rasanya nak jumpa Abah dan Mak hujung minggu ni kat Kota Tinggi.. Family gathering sempena tahun baru dan meraikan Abah naik pangkat hari tu.. :D Nanti Nana update k.. xoxo

13 comments:

  1. Rambut baru nana lawa laa. cool gyler. suke. suke :)

    ReplyDelete
  2. best sgt lihat lifestyle kakak nana & family..:-)

    ReplyDelete
  3. hihi rindula tunggu2 jugak kak nana lama tak update..huhu papepun enjoy dgn entry kali ni...=) happy new year unt kak nana sekeluarga...

    ReplyDelete
  4. wah...nana nak mai kota tinggi la...boleh la jumpa nana..hehehe..

    ReplyDelete
  5. nana! rmbut style agness deyn! jeles.. cantik je,u can pull it off pulak tuh

    ReplyDelete
  6. Haiiii cute lil althea!

    Nana, ur hair sgt styleee!

    ReplyDelete
  7. Your Abah is Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Supt Che Mahazan Che Aik..is it?

    ReplyDelete
  8. HAPPY NEW YEAR 2012 EVERYBODY!!! MAY ALL DREAM COMES TRUE..
    PEACE:))

    ReplyDelete
  9. cute jer ... Sis pakai same2 ngan Althea ... tu yg best klu ade bby gurl tue ... :)

    ReplyDelete
  10. Your doter ikut muka mrb. Org kata sejuuukkk rumahtangga...

    ReplyDelete