Friday, November 04, 2011

Kimora sgt peramah!

video


p/s : ngantuk...

18 comments:

  1. nana, i nak jumpe kimoraaaaaaaaaaaa pleashhhh!!!!

    ReplyDelete
  2. semua cakap fasal kimora di twitter.saya blurr sebab tak tahu apa cerita.haha

    ReplyDelete
  3. KLS...life in the fab lane..I loike! ada beli satu jeans KLS.. terbaek!

    ReplyDelete
  4. okay!! sy bru taw kak nana ade belog! anda santek...*sometimes i feel..i mcm ketinggalan zaman..hahaha

    ReplyDelete
  5. ala..bsok bzy la..tkot xsempat nak join #contestblognana huhuhu ;(

    ReplyDelete
  6. huhu! hadiah menarik.. tket k0nsert ;D kak nana nk cuba c0ntestbl0g nie.. ;D

    ReplyDelete
  7. yeayyyy! teruja betul dgn hadiah tuh. ;) tak sabar nak jwb contest. ;))

    p/s: kimora kimoraaaa! :)

    ReplyDelete
  8. nak beg tu..

    fabulous fabluos kimora leee...u r so luckky nana

    ReplyDelete
  9. Kak Nana,Apa Contest Blog kak Nana...Tak Dpt dgr pula nie...Speaker computer nie ada problem la..

    ReplyDelete
  10. k.nana!!!nk3....nk beg tu..comel cam k.nana...hihihi...luv u k.nana...

    ReplyDelete
  11. kimora mmg cantik.tp yg penting dia sellau penting anak2 dr yg lain.i ingat lagi dia pernah cakap,kereta datang dan pergi,kawan datang dan pergi,harta datang dan pergi dan husband pun datang dan pergi.tapi anak2 tetap ada bersama di kala susah dan senang.mugkin dia ckp hb pun datang dan pergi sebab dia kan pernah cerai and kawin baru sekarang dgn djimon tu dan dpt sorg anak lelaki...

    ReplyDelete
  12. kak nana cantik beg tu..saya nk menang:)

    ReplyDelete
  13. beg tu sangat lah comel. mahuuuu~

    ReplyDelete